متولدین مهر

 1مهر 

  محمد میرکیانی۱۳۳۷ (نویسنده) 

 

 حسین کعبی۱۳۶۴ 

 

  محمدرضا شجریان 

 

 

 

3مهر 

 

 کاترین زتاجونز۱۹۶۹ 

 

 مایکل داگلاس 

 

 

5مهر 

 

  Avril lavigne(خواننده ی کانادایی) ۱۹۸۴ 

 

 حامد۱۳۵۸(خواننده) 

 

 

6مهر 

 

 Hilary Eduardo Duff(خواننده و بازیگر تگزاسی متولد ۱۹۸۷) 

 

 

7مهر 

 

 آندری می کولایویچ شوچنکو۱۹۷۶(فوتبالیست اکراینی) 

 

 

8مهر 

 

 مونیکا بلوچی Monica Bellucci(بازیگر ایتالیایی متولد۱۹۶۸) 

 

 

9مهر 

 

 سانگ ایل گوک۱۹۷۱(بازیگر کره ای) 

 

 

10مهر 

 

 گوردون سامنر۱۹۵۱ (sting) 

  

 Larry sellers 

 

 

11مهر 

 

 Gwen Renee Stefani(خواننده ،متولد۱۹۶۹) 

 

 حسین کاظمی۱۳۵۸ 

 

 kevin Richardson 

 

 

12مهر 

 

 لنا کاتینا ۱۹۸۴ (خواننده ی روسی گروهTATU) 

 

 

13مهر 

 

 Kate Elizabeth Winslet(بازیگر و خواننده ی انگلیسی متولد۱۹۷۵) 

 

 Nicky Hilton 1983 

 

 

15مهر 

 

 سهراب سپهری 

 

 

16مهر 

 

 جواد نکونام۱۳۵۹ 

 

 

17مهر 

 

 نیکولاس برنارد جیمز آدام بایرن(خواننده،متولد۱۹۷۸در ایرلندجنوبی) 

 

 

19مهر 

 

 علیرضا اویسی۱۳۵۷(بازیگر و خواننده) 

 

 نویو کواتوا۱۹۲۵(بازیگر ژاپنی) 

 

 

22مهر 

 

 لوردس ماریا سیکونه۱۹۹۶(دختر مادونا) 

 

 ‌Biance stephanie Beauchamp  1977 

 

 

23مهر 

 

 Chris De Burg(خواننده ی آرژانتینی  ۱۹۴۸) 

 

 

25مهر 

 

 باران کوثری۱۳۶۴ 

 

 آرتور میلر۱۹۱۵(نمایشنامه نویس) 

 

   Eminem  مارشال بروس مترزسوم(خواننده ی امریکایی۱۹۷۲) 

 

 

29مهر 

 

 مهراوه شریفی نیا 

 

 

30مهر 

 

 دوریس می تیلر۱۹۱۹ (برنده ی نوبل ادبیات) 

 

 

 

 

 Avril Lavigne sitting pretty in Black and White

 

 Avril Lavigne sexy intense staring in Black and White

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد قادری شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:15 http://www.oons.blogsky.com

سلام دوست عزیز من از تو دعوت میکنم که به وبلاگ من سری بزنی و اگر از مطالب وبلاگ خوشت امد ادرس وبلاک من را در وبلاگ خودت منتشر کنی در قسمت پیوند های روزانه منتشر کنی در ضمن مطالب وبلاگ من در مورد داستان های اشقانه جوک واس ام اس طنز وعکس های خنده دار و نیز نظر یادتون نره چون با نظرات تون در بهتر شدن وبلاگ به من کمک میکنید و همچنین با نظر دادن از به روز شدن وبلاگ با خبرتون میکنم و اگر دوست داشتین نیز ادرس وبلاکتان را در وبلاگم منتشر میکنم
منتظر پاسخ شما هستم

HotClick.ir دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:23 http://www.HotClick.ir

با سلام.
سیستم تبلیغات کلیکی هات کلیک راه اندازی شد.
از شما نیز دعوت میشود تا در این سیستم کلیکی عضو شوید.
به کلیه کاربران 1500 تومان اعتبار هدیه در زمان عضویت اهدا میشود که میتوانید از همه 1500 تومان برای تبلیغ سایت خود استفاده نمایید.
سیستم تبلیغات کلیکی هات کلیک بدون محدودیت در تعداد سایتهای کاربران امکانات پیشرفته ای را به شما هدیه میدهد..
www.HotClick.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد