): از کجا پول بیارم ):

هیچی..نخواستم..نمیخوام..همینو میخواستی بشنوی دیگه..آره نمیخوام..من  

 

مانتوی ۵۰ تومنی نخواستم. 

 

 آخه چرا یکی تو پر قو بزرگ میشه و یکی دیگه پول نداره یه مانتوی۵۰ تومنی 

 

 که دیگه پولی نیست تو این روزها بخره. 

 

رنگش توسیه.....رنگ مورد علاقه ی من.......آخ که چقدر دوست دارم داشته  

 

باشمش..ولی مامانم میگه مگه نه اینه که ۲روز دیگه میگی این مانتو دیگه تکراریه...  

کاش خودم درآمد داشتم و اون مانتو رو بدون این منت ها و سروصدا ها  

 

میخریدم ..مامانم حالا میگه بگیرش ولی با چه حالت بدی اینو میگه ): 

 

حیف که این مانتوی ۵۰تومنی که به نظر من گرونم نیست ارزش این قشقرق 

 

 ها رو نداره..  

کاش این مانتو ارزونتر بود( مثلا۲۰ تومن که مامانم اینطوری منم نمیخواستم 

 

 میرفت واسم میگرفتش) یا من درآمد داشتم..کاش..ولی چه کاش مسخره 

 

 ای.نه؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
عباس شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:58 http://konkorebargh.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی رو ایجاد کردی امیدوارم یه سر به من بزنی و اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با نام جامع ترین وبلاگ برق و کامپیوتر لینک کن بعد تو وبلاگم پیام بزار تا لینکت کنم.روی تبلیغاتم کلیک کن

آرمین یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:16 http://rmin.blogsky.com

چه ای کاشِ ساده و قشنگی..

حسین یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:18 http://www.pspcente.ir

سلام... نمی دونم اینای که نوشتی واقیعت هست و یا یه نوشته صرفا ادبی
اما اگه واقعیت هست امیدوارم پدر و مادر خودتون رو درک کنید.... متاسفانه این مشکل خیلی های دیگه هم هست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد