عشق واقعیه من و ما کیه؟؟؟

 ...................................................................................................

 عشق واقعیه من و ما کیه؟

 ...................................................................................................

یه حسی بهم میگه حالاها هستم.هستم برای گناه،هستم برای کینه،هستم 

 

 برای رنج،هستم برای خودخواهی،برای شب زنده داری،برای دعا..یا شایدم 

 

 التماس!!!! 

 

التماس از همونی که هیچکدوم هرگز ندیدیمش..کی میگه خدا رو دیده....من 

 

 یکی داره باورم میشه خدایی نیست.کاش باشه ولی خوب...اگه هم باشه 

 

 واسه من خیلی کمرنگه.اونقدری که بدون ترس از اون به خیلی کارا رو آوردم . 

 

راستش با اینکه  گناه های زیادی مرتکب شدم ،،،با اینکه دارم میگم خدایی 

 

 نیست ولی اینو هم میگم که من فقط ناراحتم.خدایا چه باشی چه نباشی  

 

میخوام بدونی برام عزیزترینی اینو هرطور که دوست داری به همه بگو عشق روشن من

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد