Natalie portman

natalie portman 050
نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:53 http://agna.blogsky.com

سلام هم وطن
من اهل ایران و ساکن آلمان هستم .
راستش یه وبلاگ فارسی هم از بلاگ سکای دارم :
Http://www.AGNA.blogsky.com
راستش وبلاگ خوبی داری ، من هر روز تو اینترنت هستم ، و هر روز وبلاگ های تازه بروز شده رو نگاه میکنم ... ولی وبلاگ تو یه چیز دیگه است !!! راستش خیلی خوشم اومد و به دوستانم هم معرفیش کردم .
همین طوری ادامه بده – اهل هر کجا که هستی من میتونم واست کارت اینترنت مجانی بفرستم تا بیشتر بری به اینترنت و مطالبت رو بیشتر بنویسی ، برو به وبلاگ خودم و برو به قسمت " اینترنت رایگان " اگه شهری که توش هستی رو پیدا کردی که ازش استفاده کن و اگرپیدا نکردی در قسمت نظرات شهر مورد نظر و وبلاگت رو بنویس تا حداکثر در عرض 1 هفته برات اینترنت رایگان بفرستم . به امتحانش می ارزه، نه ؟
مسعود- برلین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد